Fölis tjänster för inkvarterare
Erbjud en Föli-biljett som en del av hotellövernattningen
En Föli-biljett som är en del av inkvarteringsupplevelsen underlättar din kunds besök och skapar ett minnesvärt besök.
Kollektivtrafikbiljetten förbättrar hotellets tillgänglighet och är ett bra säljargument!
Enkel kundupplevelse genom biljettsamarbete
Smidig mobilitet och kundorienterad service är en viktig del av hotellgästens kundupplevelse.
Föli erbjuder en kollektivtrafikbiljett som är kopplad till era övernattningar – vi debiterar er enligt den faktiska användningen.
Varför Föli-biljett för inkvarterare?
Gör effektiva klimatgärningar
Kollektivtrafikbiljetten uppmuntrar till hållbara mobilitetsval och informerar om ert företags värderingar
Smidig serviceupplevelse
Erbjud en enkel och fungerande kundupplevelse för dina gäster med en färdig Föli-biljett
Trångt på parkeringsplatsen?
Kollektivtrafiken minskar behovet av parkering och sparar kostnader
Gör det lättare att bekanta sig med området
Hjälp din kund att bekanta sig med närområdena enkelt med Föli
Bespara kunden besväret
En färdig Föli-biljett gör din kunds vistelse problemfri och är en positiv differentieringsfaktor för inkvarteringsföretaget
Stå ut från konkurrenterna
Framför allt föredrar miljömedvetna resenärer hotell som stöder hållbar turism.
Vad kostar det att erbjuda en Föli-biljett till övernattande?
Du betalar för Föli-biljetten som en del av biljetten för ditt evenemang utifrån de resor som dina kunder har gjort.
Vad innehåller vår tjänst för inkvarterare?
Föli-biljett
Föli-biljett inkluderad i hotellövernattningen. Avgift tas ut enligt användning.
Anvisningsmaterial
Anvisningar för ibruktagande av tjänsten + anvisningar för att skapa en resemonitorvy
Märke/certifikat
Bild som berättar om Föli-samarbetet och biljettprodukten som lämpar sig för sociala medier eller webbplatser o.d.
Skapa en hållplatsdisplay – lätt att ta sig fram med Föli
- Gå till att skapa monitor matkamonitori.foli.fi
- Välj önskade hållplatser
- Klicka på "Visa monitor"
- Placera din url på önskad display – till exempel i hotellets lobby!
Hur genomförs Föli Kundresa?
1. Vi gör upp ett avtal
Fyll i ett ansökan för faktureringsavtal från här (Öppnas i en ny flik) och kontakta oss: folin.yrityspalvelut@turku.fi (Öppnas i en ny flik).
Fint! Ni kan börja erbjuda Föli-biljetter till era kunder!
2. Vi handleder i användningen av försäljningsprogrammet
Vi hjälper er att ta i bruk Fölis enkla, webbläsarbaserade försäljningsprogram och skickar tomma dygnskortmallar
3. Dygnsbiljett för övernattare vid incheckning
Ni kan skapa en dygnsbiljett för övernattaren i samband med check-in.
4. Fakturering med 6 månaders mellanrum
Föli fakturerar hotellets biljetter i efterhand utifrån användningen.






