Löytötavarat ja kadonneet matkakortit
Kadonnutta Föli-korttia voit kysellä Kauppatorin Monitorista. Turun seudun joukkoliikenteen busseihin jääneitä tavaroita voi tiedustella Suomen löytötavarapalvelusta.
Kadonnut Föli-kortti
Kadonnutta Föli-korttia voit kysellä puhelimitse (02 262 0100), chatin kautta (sivun ylälaidassa) tai Kauppatorin Monitorista (Aurakatu 8).
Asiakaspalvelu on avoinna ma–to 9-17.30 ja pe 9-15.30. Chat ja puhelin on avoinna ma–to 9-18 ja pe 9-16.
Lauantaisin, sunnuntaisin ja pyhäpäivinä suljettu.
Katso mahdolliset poikkeusaukioloajat Monitorin sivuilta.
Kadonnut kortti on mahdollista sulkea käymällä paikan päällä palvelupisteessä tai soittamalla asiakaspalveluun. Lisätietoa matkaehdoissa.
Kauppatorin Monitoriin toimitetaan joka maanantai edeltävän viikon kadonneet kortit. Esimerkiksi jos olet kadottanut viikonloppuna kortin, voit tiedustella korttia maanantaina iltapäivällä klo 14 jälkeen. Kadonneita kortteja säilytetään 3 viikkoa siitä hetkestä kun ne ovat saapuneet Kauppatorin Monitoriin.
Kadonneen kortin korvaaminen
Kadonnut kortti voidaan korvata uudella eli kadonneelle kortille ladattu kausi tai arvo voidaan siirtää uudelle kortille Fölin palvelupisteissä. Uusi korttipohja maksaa 5 euroa ja saldon siirrosta peritään 7 euron käsittelymaksu. Ota henkilöllisyystodistus mukaan mennessäsi asioimaan palvelupisteeseen.
Löysitkö Föli-kortin?
Voit palauttaa Föli-kortin palvelupisteisiin tai antaa bussinkuljettajalle. Löytöpalkkiota ei makseta.