Kontaktuppgifter
På den här sidan:
Ring oss
Du kan ringa oss
- Måndag till torsdag klockan 9–18
- Fredag klockan 9–16
Lördagar, söndagar och helgdagar har vi stängt.
Vårt telefonnummer är 02 262 0100
Diskutera i chatten
Du kan skriva till oss i chatten
- Måndag till torsdag klockan 9–18
- Fredag klockan 9–16
På lördagar, söndagar och helgdagar är chatten stängd.
För att kunna använda chatten behöver du godkänna kakor på webbsidan. Kakor på en webbsida kallas ofta för cookies.
Chatten visas i det högra hörnet efter att du har godkänt användningen av cookies/kakor.
Du kan välja om du vill godkänna nödvändiga kakor eller alla kakor.
Om du har godkänt användningen av kakor redan tidigare på Fölis webbplats behöver du inte godkänna dem på nytt.
Besök oss
Föli har nio servicepunkter. Där kan du få information. Vid servicepunkterna kan du också köpa Fölis resekort och ladda det.
Föli har också 39 laddningspunkter. Vid laddningspunkterna kan du ladda ditt resekort.
