Yhteystiedot
Soita meille
Voit soittaa meille
- maanantaista torstaihin kello 9–18
- perjantaisin kello 9–16.
Olemme suljettu lauantaisin, sunnuntaisin ja pyhäpäivinä.
Puhelinnumeromme on 02 262 0100
Keskustele chatissä
Voit keskustella kanssamme chatissa
- maanantaista torstaihin kello 9–18
- perjantaisin kello 9–16.
Olemme suljettu lauantaisin, sunnuntaisin ja pyhäpäivinä.
Jos haluat keskustella kanssamme chatissa, salli ensin evästeet. Voit valita, sallitko välttämättömät evästeet vai kaikki evästeet.
Kun olet sallinut evästeet, sen jälkeen chat näkyy sivulla.
Jos olet sallinut evästeet jo muualla Fölin verkkosivuilla, silloin sinun ei tarvitse enää sallia niitä tässä.
Tule käymään
Fölillä on 9 palvelupistettä, joista saat neuvontaa. Palvelupisteistä voit ostaa myös Föli-kortteja ja ladata niitä.
Lisäksi Fölillä on 39 latauspistettä, joissa voit ladata omaa matkakorttiasi.
