Kuvakommunikaatio-ohjeet
Katso kuvakommunikaatio-ohjeet, kun haluat matkustaa Fölin bussilla.
Ohjeita on kolme:
- Matkakortin voimassaolo
- Näin lataan matkakorttini
- Näin matkustan Fölin bussilla
Voit käyttää ohjeita, kun harjoittelet bussilla matkustamista. Voit käyttää ohjeita vielä silloinkin, kun matkustaminen on sinulle tuttua.
Voit katsoa ohjeita tällä sivulla. Voit myös tulostaa ohjeet itsellesi.
Föli on julkaissut ohjeet yhdessä Kehitysvammaliiton Papunetin kanssa. Yleiskielinen uutinen Fölin kuvakommunikaatiosta löytyy täältä. (Avautuu uudessa välilehdessä)


