Auta kehittämään Fölin palveluita vastaamalla asiakastyytyväisyyskyselyyn busseissa ja vesibusseissa
uutiset
|
Osallistu ja vaikuta
|
Tiedote
|
5/10/2022
Fölin asiakastyytyväisyyttä selvitetään kolme kertaa vuodessa liikennevälineissä toteutettavalla kyselytutkimuksella. Vastaamalla kyselyyn autat meitä kehittämään Fölin palveluita entistä paremmiksi!
Seuraava asiakastyytyväisyystutkimus toteutetaan kesän 2022 aikana
Kesällä 2022 asiakastyytyväisyystutkimusta tehdään Fölin busseissa ja vesibusseissa toukokuusta elokuuhun. Keräämme matkustajilta yhteensä 2500 vastausta. Kyselyn tulosten avulla seurataan asiakkaiden tyytyväisyyttä joukkoliikenteeseen, kehitetään Fölin palveluita sekä maksetaan liikennöitsijöille palvelubonusta. Kenttätyöt toteuttaa Taloustutkimus Oy.
Matkustajat ovat aikaisempien asiakastyytyväsisyyskyselyiden perusteella yleisesti olleet tyytyväisiä Föliin. Vuoden 2021 lopulla tehdyssä asiakastyytyväisyyskyselyssä kerättiin yhteensä 2527 vastausta. Matkustajista 91 prosenttia vastasi kyselyssä olevansa tyytyväisiä Föliin. Tyytyväisten osuuteen on laskettu ne, jotka antoivat joukkoliikenteen yleisarvosanaksi erittäin hyvän tai melko hyvän.