Fölin palvelutoimisto muuttaa Kauppatorin Monitoriin 16.9.

09.09.2020 12:41

Fölin palvelutoimisto muuttaa Kauppatorin Monitoriin 16.9.

Fölin palvelutoimisto (Aurakatu 5) muuttaa Turun kaupungin ja Kelan yhteiseen keskitettyyn asiakaspalveluun eli Kauppatorin Monitoriin (KOP-kolmio, Aurakatu 8) keskiviikkona 16.9. Samalla aukioloajat muuttuvat. Palvelutoimisto, puhelinpalvelu ja chat palvelevat jatkossa maanantaista perjantaihin klo 9-18 ja lauantaisin klo 10-15. Palvelutoimisto palvelee normaalisti nykyisessä paikassa Kauppatorin kulmalla 15.9. saakka eli muutto ei aiheuta palvelukatkosta.

Kauppatorin Monitori kokoaa saman katon alle kaupungin keskeisimpien palveluiden sekä Kelan palveluiden asiakaspalvelun

Palvelu Kauppatorin Monitorissa on monipuolista ja monikanavaista. Asiakkaat saavat ohjausta ja neuvontaa kasvokkain sekä ilman ajanvarausta että ajanvarauksella. Myös puhelin, chatti ja muut sähköiset asiointikanavat palvelevat entistä joustavammin ajoin.

Lisäksi Monitorin tiloissa on parikymmentä asiakaspäätettä, joilla asiakkaat voivat hoitaa asioitaan verkossa itsepalveluna. Digitaalisten palveluiden käyttöön saa myös opastusta Monitorin henkilökunnalta.

Kauppatorin Monitorissa on Fölin palveluiden lisäksi mm. Kaupunginteatterin lippujen myynti, pysäköintiin liittyvät palvelut, ikääntyneiden neuvonta ja ohjaus, matkailuneuvonta sekä omakielinen neuvonta Infotori. Kelalta asiakaspalvelupisteeseen siirtyy Turun palvelupisteen asiakaspalvelu Eerikinkadulta.

Suosittele

Ajankohtaista

30.09.2020 15:35
Kokeilun tunnelmia seurataan Fölin Instagram-tilillä.
18.09.2020 11:57
Kokouksessa jatketaan joukkoliikenteen vuoden 2021 talousarvion käsittelyä.