Siirry sisältöön
Turun seudun joukkoliikenne

Mihin otan yhteyttä ongelmatilanteessa?

Ongelmatilanteissa tulee olla yhteydessä ensisijaisesti Fölin asiakaspalveluun. Tällaisia tilanteita ovat esimerkiksi akun loppuminen, palautuksen epäonnistuminen tai ongelma lukon toiminnassa. Mikäli sinulla on epäilys, että vuokraus on jäänyt auki, Fölin asiakaspalvelu voi katkaista tapahtuman, jotta saat jälleen pyörän käyttöösi.

Polkupyörässä ilmenevä muu vika raportoidaan vikailmoituslomakkeen kautta. Vikailmoituslomakkeen kautta ilmoitus tulee laittaa esimerkiksi jos pyörästä on puhjennut rengas tai ketjut ovat pois paikoiltaan. Huomioithan, että vikailmoituksiin ei vastata. Mikäli tarvitset opastusta kaupunkipyörän käyttöönotossa, voit ottaa yhteyttä Fölin asiakaspalveluun.

Aiheettoman veloituksen sattuessa voit olla yhteydessä osoitteeseen folifillarit@turku.fi. Sähköpostiin tulee liittää lyhyt kuvaus tapahtuneesta ja sähköpostiin tullut kuitti maksusta.