Löytötavarat ja kadonneet matkakortit

Löytötavarat ja kadonneet matkakortit

Kadonnut Föli-kortti

Kadonnutta Föli-korttia voit kysellä puhelimitse, chatin kautta tai Fölin palvelutoimistosta (Aurakatu 5, Turku).

Fölin palvelutoimisto on avoinna ma-pe 8-18 ja la 9-14.
Fölin puhelinpalvelu on avoinna ma-pe 8-15 ja la 9-14, puh. 02 262 4811
Chat-palvelu on avoinna ma-pe 8-15 (foli.fi-sivun oikeassa alalaidassa).

Kadonnut kortti on mahdollista sulkea vain käymällä paikan päällä palvelupisteessä. Puhelimitse tai chatin kautta ei ole mahdollista sulkea väliaikaisesti korttia.

Palvelutoimistoon toimitetaan joka maanantai edeltävän viikon kadonneet kortit. Esimerkiksi jos olet kadottanut viikonloppuna kortin, voit tiedustella korttia maanantaina iltapäivällä klo 14 jälkeen. Kadonneita kortteja säilytetään 2kk viimeisimmästä käytöstä.

Kadonnut kortti voidaan korvata uudella palvelupisteessä

Kadonneelle kortille ladattu kausi tai arvo voidaan siirtää uudelle kortille Fölin palvelupisteissä. Uusi korttipohja maksaa 5 euroa ja saldon siirrosta peritään 7 euron käsittelymaksu. Ota henkilöllisyystodistus mukaan mennessäsi asioimaan palvelupisteeseen.

Löysitkö Föli-kortin?

Voit palauttaa Föli-kortin palvelutoimistoon tai antaa bussinkuljettajalle. Löytöpalkkiota ei makseta.

Muut löytötavarat
Oletko unohtanut bussiin esimerkiksi hanskat, repun tai muun arvotavaran?

Turun seudun joukkoliikenteen busseihin jääneitä tavaroita voi tiedustella Suomen löytötavarapalvelusta. Suomen löytötavarapalveluun toimitetaan löytötavarat kolme kertaa viikossa (maanantai, keskiviikko ja perjantai)

  • Osoite: Kauppakeskus Länsi 1, Viilarinkatu 5, 20320 Turku
  • Puh. 0600 03391 (1,98 €/min + mpm/pvm)
  • Avoinna arkisin 9–17, lauantaisin 10–14

 

Kaksi ihmistä pitelevät matkakortteja käsissään.

 

 

Suosittele