Asiakaspalvelu

Asiakaspalvelu

Palvelu- ja latauspisteet

Palvelupisteen löydät kaikista Föli-alueen kunnista. Latauspisteitä on mm. alueen marketeissa ja tavarataloissa. Matkakortin voi ladata myös netissä ja busseissa.

Fölin palvelutoimisto on avoinna ma-pe 8-18 ja la 9-14. Fölin puhelinpalvelu on avoinna ma-pe 8-15 ja la 9-14, puh. 02 262 4811.

Löytötavarat ja kadonneet kortit

Kadonnutta matkakorttia voi tiedustella Fölin palvelutoimistosta.

Fölin busseihin jääneitä tavaroita voi tiedustella Suomen löytötavarapalvelusta.

Palaute

Voit antaa palautetta Turun seudun joukkoliikenne Fölille Paikalla Palautepalvelun kautta. Mikäli palautteesi koskee bussilla matkustamista, kirjoitathan palautteeseen sekä tapahtuma-ajan (päivämäärä ja kellonaika) että linjan numeron ja matkan suunnan.

Reitti- ja aikataulutiedusteluihin vastaa Fölin palvelutoimisto.

Fölin liikennöitsijät

Seudullista joukkoliikennettä ajava liikennöitsijä valitaan kilpailutuksen kautta.

Suosittele