Fölin Autonvaihtoviikot voitokkaana Vuoden mainos 2016 -kilpailussa

30.01.2017 12:17

Fölin Autonvaihtoviikot voitokkaana Vuoden mainos 2016 -kilpailussa

MARK Suomen Markkinointiliiton Turun jaosto palkitsi perjantaina 27.1.2017 Vuoden Mainos 2016 -kilpailun parhaimmiston. Vuoden parhaaksi verkkokampanjaksi sekä sosiaalisen median kampanjaksi valittiin Fölin Autonvaihtoviikot. Tuomariston mukaan Autonvaihtoviikot-kampanja erottui edukseen oivaltavalla idealla, laadukkaalla toteutuksella ja monipuolisella jalkautuksella. Kampanjan suunnittelusta ja toteutuksesta vastasi Mainostoimisto KMG Turku.

– Kampanjan tavoitteena oli saada uusia asiakkaita tutustumaan Föliin ja samalla vahvistaa brändin vetovoimaa. Pääkohderyhmäksi määritettiin Föli-alueella asuvat autonomistajat. Näistä lähtökohdista syntyi Autonvaihtoviikot-konsepti, joka ratsastaa pilke silmäkulmassa autobrändimainonnan tyypillisillä elementeillä. Meille oli tärkeää, että kampanjakonsepti viestii positiivisella tavalla Fölin vahvuuksista, kertoo KMG Turun projektipäällikkö Kim Hartman.

– Autonvaihtoviikot onnistui aivan mahtavasti. Saimme paljon myönteistä näkyvyyttä mediassa ja joukon uusia asiakkaita, kertoo joukkoliikennejohtaja Sirpa Korte. Viestimme joukkoliikenteen ja Fölin eduista tavoitti kampanjan avulla valtavan määrän sekä olemassa olevia että potentiaalisia joukkoliikenteen käyttäjiä. Kampanjaedun eli matkakorttien tilausmäärä, 18.500 kpl, yllätti meidät täysin, samoin kuin valtakunnallinen ja jopa kansainvälinen näkyvyys.

Voit katsoa Autonvaihtoviikkojen esittelyvideon täältä.

Kiitos kaikille kampanjaan osallistuneille!

Suosittele

Ajankohtaista

24.02.2017 11:59
Auton joukkoliikenteeseen vaihtava saa kaupan päälle positiiviset terveysvaikutukset!