Siirry sisältöön
Turun seudun joukkoliikenne
""

Asiakaspalvelu

Soita meille

Linja avoinna

ma–to 9-18 ja pe 9-16. 

Lauantaisin, sunnuntaisin ja pyhäpäivinä suljettu.

puh. 02 262 0100

 

Keskustele chatissä

Avoinna

ma–to 9-18 ja pe 9-16. 

Lauantaisin, sunnuntaisin ja pyhäpäivinä suljettu.

Chat tulee näkyviin sivun oikeaan reunaan, kun olet ensin hyväksynyt kaikki sivun evästeet.

 

Tule käymään

7  palvelupistettä

Neuvonta sekä Föli-korttien ostaminen ja lataus.
 
36 latauspistettä 

Föli-korttien lataus.

Kauppatorin Monitori

Aurakatu 8, KOP-kolmio, Turku.

Avoinna ma–to 9-17.30 ja pe 9-15.30.
Lauantaisin, sunnuntaisin ja pyhäpäivinä suljettu.
Katso mahdolliset poikkeusaukioloajat Monitorin sivuilta.

Kauppatorin Monitori on Turun kaupungin ja Kelan yhteinen keskitetty asiakaspalvelu, jossa on Fölin palveluiden lisäksi mm. Kaupunginteatterin lippujen myynti, pysäköintiin liittyvät palvelut, ikääntyneiden neuvonta ja ohjaus, matkailuneuvonta, omakielinen neuvonta Infotori sekä Kelan palveluita.

Asioi sähköisesti

Voit ladata matkakorttisi Fölikaupassa. Palvelussa voit kirjautuneena käyttäjänä myös tarkistaa matkakorttisi saldon.

""

Mitä minun pitää tietää, kun matkustan bussilla ensimmäistä kertaa?

Löydät kootusti tietoa Fölin hinnoista ja palveluista sekä ohjeita sähköisten palveluidemme käyttöön tervetulosivulta.

Anna meille palautetta

Kehitämme toimintaamme jatkuvasti. 

Loading